جمعه, اردیبهشت ۷, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیبرگزاری مراسم یارمضان ترکمن های تهران

برگزاری مراسم یارمضان ترکمن های تهران

برگزاری مراسم یارمضان ترکمن های تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ، به سیاق هر سال با راهبری خانه فرهنگ ترکمن، مراسم عبادی سنتی #یارمضان با شکوه و استقبال بی نظیر جامعه ترکمن های تهران در تالار کشتی ارم تهران برگزار شد.

در این مراسم که با پذیرایی افطار و‌ اقامه نماز مغرب آغاز گردید آخوند اسحاق توماچ روزه داران حاضر را بر ضرورت حفظ اصول دینی و رعایت سنت های حسنه در میان ترکمن های مقیم در تهران دعوت کرد و در ادامه ضمن انجام پذیرایی از مهمانان روزه دار برنامه های بسیار جذابی از سوی گروه نوای صحرای گنبد مانند ذکر خنجر، آیین های سنتی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و …با راهبری آقایان بهروز سقلی و محمود قربان نیازی و گروهشان اجرا شد.

در این مراسم آقای محمد زاهدنیا رییس هیات مدیره و آقای علی رهبر مدیرعامل خانه فرهنگ ترکمن از حضور هرچه باشکوه خانواده های ترکمن و حفظ فرهنگ اصیل خود تشکر و سپاسگزاری نمودند و پیشاپیش حضار را برای حضور در مراسم نکوداشت حضرت مختومقلی فراغی در تهران دعوت نمودند.

لازم به ذکر است زحمات تیم اجرایی مراسم آقایان: احسان صالح کیا عضو هیات مدیره خانه فرهنگ ترکمن،احمد ناهید، محمد مختومی و همرا توماچ ستودنی و شایسته تشکر و تقدیر است.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب