یکشنبه, اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیکنسرت مسعود مفیدی در گنبدکاووس؛ اولین کنسرت آهنگساز ملی و خواننده محبوب...

کنسرت مسعود مفیدی در گنبدکاووس؛ اولین کنسرت آهنگساز ملی و خواننده محبوب ترکمن گلستانی

پس مدتها انتظارها به سر آمد !

اولین کنسرت آهنگساز ملی و خواننده محبوب ترکمن گلستانی

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن،  مسعود مفیدی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس ؛ جمعه ۲۴ فروردین ماه در حالی به روی صحنه رفت که سالن مملو از علاقمندان موسیقی و طرفدارانش با استقبال بی نظیری روبرو شد.

این اجرا که با دعوت موسسه هنری نوای صحرای گنبد با مدیریت بهروز سقلی، برگزار شد ، مسعود مفیدی با اجرای ۱۳ اثر که خود خالق این آثار بود، توانست رضایت حاضران در این کنسرت را فراهم اورد. .

اجرای دوئت زیبای پیانو با نوازندگی خود استاد مفیدی و دوتار ترکمن با نوازندگی استاد جلیل سقر از لحظات به یاد ماندنی و خاطر انگیز این شب به یادمانی بود .

بنابر اظهارات صاحب نظران عرصه موسیقی، مسعود مفیدی توانست به اولین کسی تبدیل شود که در یک اجرای زنده، تمامی اجراهای ترانه هایش، ساخته خود ایشان بوده است که این امر بر غنا و تاثیرگذاری این کنسرت افزوده است .

 حضور اساتید مهمان، چون عید محمد اونق(شاعر توانای خالق اثر ترکمن من)، موسی جرجانی، حاجی محمد قرنجیک، رشید نیازی، عطاخانی، آنه محمد بیات، عاشورمحمد رئوفی و ….. ، اجرای زیبای گروه مسعود مفیدی مورد تحسین ، تعریف و تمجید این اساتید و صاحب نظر عرصه فرهنگ ، هنر و رسانه ترکمن قرار گرفت و بر آن صحه گذاشتند.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب