پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهگزارشفرماندار ویژه گنبدکاووس: مردم گنبدکاووس صبور باشند؛ فرد خاطی مجازات می‌شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مردم گنبدکاووس صبور باشند؛ فرد خاطی مجازات می‌شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مردم گنبدکاووس صبور باشند؛ فرد خاطی مجازات می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از ایرنا،  فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به حادثه رخ داده در یکی از روستاهای شهرستان از مردم خواست؛ صبور و خویشتن‌دار باشند تا حوزه قضایی نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام و درصورت محرز شدن جرم، فرد خاطی را نیز مجازات نماید.

عبدالقدیر کریمی سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پس از اتفاقی که روز یکشنبه هفته جاری در یکی از روستاهای گنبدکاووس حادث شد، حوزه انتظامی، قضایی و شورای تامین با دقت و حساسیت موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در نخستین گام متهم بادستور مقام قضایی بازداشت شد و در ۴۸ ساعت گذشته نیز با مردم گنبدکاووس از طریق علمای اهل سنت و شیعه، بزرگان اجتماعی و سیاسی و چهره‌های مورد قبول آنها گفت و گو و آنها به آرامش دعوت شدند.

کریمی اضافه کرد: در این گفت و گوها از مردم خواسته شد، اجازه دهند، حوزه قضایی بررسی‌های خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مردم گنبدکاووس مطمئن باشند درصورت اثبات جرم، فرد متخلف برابر قانون مجازات می‌شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: تجمعی که عصر امروز توسط عده‌ای از شهروندان مقابل دادگستری صورت گرفت، مورد تایید عامه مردم شهرستان نیست.

کریمی از مردم خواست، مثل همیشه کنار مسوولان، علما و بزرگان دینی باشند و به اعضای شورای تامین کمک کنند تا آرامش و امنیت گنبدکاووس حفظ شود.

وی گفت: مردم گنبدکاووس که وحدت و اتحاد آنها زبانزد عام و خاص است، نباید به تحریکات احتمالی دیگران که قصد سوء استفاده از شرایط را دارند، توجه کنند و نگذارند وحدت و اتحاد شهرستان آسیب دیده و خدشه‌دار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، به دنبال انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت ۲ کودک هفت و هشت ساله توسط مردی ۵۵ ساله در یکی از روستاهای گنبدکاووس، عده‌ای از مردم این شهرستان عصر امروز مقابل دادگستری تجمع کردند.

گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب