جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیغرور پاداش اعتماد به سه تفنگدار ترکمن صحرا برای ملت ایران

غرور پاداش اعتماد به سه تفنگدار ترکمن صحرا برای ملت ایران

غرور پاداش اعتماد به سه تفنگدار ترکمن صحرا برای ملت ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از اولکامیز، در این آشفته بازار تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری که کاندیداها برای جذب آرای اقوام و اهل سنت وعده وعیدهای مختلفی می دهند ظرف ۴۸ ساعت ۳ جوان ترکمن اهل سنت نه تنها پرچمدار این کشور عظیم شدند بلکه غرور را به تک تک مردم ایران فارغ از مذهب و قومیت هدیه دادند.

سردار تیزپای ترکمن صحرا در بحرین کولاک کرد و انگشت خود را به سمت پرچم ایران در گوشه لباس خود نشانه رفت تا فریاد بکشید ایران برای تمام ایرانیان.

آزمون پس از فتح منامه اینگونه سخن گفت: کسی که به کشورم توهین کرد را هرگز فراموش نمی کنم من به خود قول دادم تا اشک توهین کنندگان را در بیاورم و خدا رو شکر اشک شان را در آوردم.

بله سردار ترکمن اینگونه از اقتدار ملی سخن می گوید و چه زیبا و جانانه دلبری می کند.

در گوشه دیگر دنیا در سیاسی ترین بازی والیبال تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل آمریکا صف آرایی می کند و در یک بازی زیبا و غرور انگیز باز بازیکنان تیم ملی ایران حریف بزرگ خود یعنی آمریکا را نقره داغ می کنند.

سوپر استار بازی باز هم یک جوان سنی مذهب ترکمن از خطه آق قلا می شود.

صابر کاظمی با اسپک های سهمگین و غیر قابل مهارش همچون موشک های غیر قابل کنترلی که سیستم دفاعی پیشرفته هوایی آمریکا را تار و مار می کند. غوغای به پا می کند و البته با پشتیبانی یک جوان رعنای دیگر ترکمن از خطه کلاله بنام آرمان صالحی که فوق العاده از جانش برای تیم ملی ایران مایه میگذارد.

این همه غرور و نشاط حاصل اطمینان به تک تک فرزندان این کشور پهناور است . آری تبعیض ، بی مهری ها و ناملایمات برای فرزندان برومند ترکمن هیچ تاثیری ندارد آنها فرزندان خاک ، پاک این وطن هستند برای آنها فقط یک چیز مهم و حیاتی است عزت و سربلندی تک تک ملت ایران.

نوشتار از: حاجی قربان طریک

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب