جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیسریک گنبد به لیگ برتر والیبال بانوان کشور صعود کرد

سریک گنبد به لیگ برتر والیبال بانوان کشور صعود کرد

سریک گنبد به لیگ برتر والیبال بانوان کشور صعود کرد

تیم سریک گنبدکاووس با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مقابل ستارگان درخشان تربت حیدریه علاوه بر صعود به دیدار فینال، جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان کشور در فصل آینده را به دست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از ایرنا، مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول بانوان جام سردار دل‌ها با حضور چهار تیم سریک گنبدکاووس، ستارگان درخشان تربت حیدریه، علی بابا اصفهان و موحم فریدونکنار به میزبانی اردکان یزد برگزار شد.

تیم سریک در بازی امروز مقابل نماینده تربت حیدریه با برد در دست‌های اول تا سوم با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

سحر عفیفه سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیروزی‌های تیم و صعود به لیگ برتر را مدیون بازی فنی و روحیه بالای بازیکنان هستیم و امیدواریم در بازی فردا با پیروزی مقابل تیم علی‌بابا اصفهان به مقام قهرمانی برسیم.

پس از برگزاری مراحل مقدماتی و یک‌ هشتم‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی دسته یک کشور (جام سردار دل‌ها)، هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و طبق قرعه‌کشی در ۲ گروه چهار تیمی قرار گرفتند.

این رقابت‌ها به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی به صورت دوره‌ای و متمرکز در شهر اردکان یزد پیگیری می‌شود.

طبق اعلام فدراسیون، تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان کشور را کسب می‌کنند که در این شرایط سریک گنبد و علی بابا اصفهان فصل آینده در لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

در گروه اول تیم‌های چادرملوی اردکان (میزبان ) با ستارگان درخشان تربت‌ حیدریه، الماس جم بوشهر و علی‌بابا اصفهان و در گروه دوم تیم بدون باخت سریک گنبد با تیم‌های فدک قم، موحم فریدونکنار و خیام بتن نیشابور هم‌گروه بودند.

تیم‌های سریک گنبدکاووس، ستارگان درخشان تربت حیدریه، علی بابا اصفهان و موحم فریدونکنار با برد حریفان به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت تیم‌های سریک و علی بابا به مرحله فینال صعود کردند.

طبق اعلام اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، هم اکنون پنج هزار ورزشکار بیمه شده در ۴۰ هیات ورزشی این شهرستان با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت فعالیت دارند.​

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب