دوشنبه, اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳
spot_img
خانهدایره المعارف ترکمنمشاهیر ترکمندکتر غفار کیانی ، دکترا اصلاح نباتات و عضو هیئت علمی دانشگاه...

دکتر غفار کیانی ، دکترا اصلاح نباتات و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از تاتار علیا و مفاخر علمی ترکمن صحرا

دکتر غفار کیانی ، دکترا اصلاح نباتات و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از تاتار علیا و مفاخر علمی ترکمن صحرا

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن ، دکتر غفار کیانی متولد ۱۳۵۶ از شهر تاتارعلیا، لیسانس زراعت و اصلاح نباتات از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان (۱۳۷۸) و فوق لیسانس (۱۳۸۰) و دکتری اصلاح نباتات (۱۳۸۸) از دانشگاه مازندران اخذ نمود.

دکتر غفار کیانی، عضو هیات علمی و دانشیار گروه اصلاح نباتات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری است و تا کنون تحقیقات و مقالات متعددی در نشریات معتبر داخلی و بین المللی منتشر نموده است.

پست های اجرایی دکتر غفار کیانی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ معاون مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان وابسته به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و از سال ۱۳۹۷ تا کنون، مدیر گروه اصلاح نباتات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری می باشد.

از موفقیت های دکتر کیانی، در تولید و اصلاح بذرهای برنج های مقاوم به شوری و از ارقام پرمحصول است که قابلیت کشت حتی در زمین های شور را دارند.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن برای دکتر غفار کیانی آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون می نماید.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب