پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیخلیل آزمون (پدر سردار) رییس جدید هیات والیبال گنبدکاووس شد

خلیل آزمون (پدر سردار) رییس جدید هیات والیبال گنبدکاووس شد

خلیل آزمون از پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس و پدر سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در مراسمی به عنوان رییس جدید هیات والیبال این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان ترکمن به نقل از ایرنا، دراین مراسم که شامگاه شنبه هفتم دی ماه با حضور سردار آزمون، رییس هیات والیبال استان گلستان، فرماندار ویژه و برخی پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان والیبال گنبدکاووس برگزار شد، رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان درسخنانی برلزوم همراهی و همکاری همه علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برای ارتقای جایگاه آن تاکید کرد.

حجت‌الله یوسفی گفت که گنبدکاووس بازیکنان ملی‌پوش زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، والیبال نشسته مردان و بانوان، سپک تاکر، والیبال ساحلی، فوتووالی و دو و میدانی دارد که از این حیث از شهرستان‌های برتر کشور است.

وی بر ضرورت توجه جدی به ورزش پایه در رشته‌های مختلف ورزشی گنبدکاووس بویژه والیبال تاکید و ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید مدیریت هیات والیبال این شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق، به رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته کمک شود.

رییس هیات والیبال استان گلستان نیز در این مراسم، وضعیت فعلی والیبال گنبدکاووس را متناسب با شان و جایگاه این شهرستان ندانست و ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن خلیل آزمون از چهره‌های برتر این رشته ورزشی چه در دوران ورزشی و چه در دوران مربیگری در رده ملی و باشگاهی، وضعیت ورزش والیبال گنبدکاووس بیش از پیش ارتقا یابد.

عیسی سنگدوینی از مسوولان گنبدکاووس درخواست کرد تا به رشته والیبال این شهرستان که جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، توجه بیشتری داشته باشند.

نورقلی نیازی پیشکسوت والیبال گلستان و گنبدکاووس نیز در این مراسم با ابراز گله‌مندی از مسوولان این شهرستان به خاطر آنچه که آن را کم توجهی به حامیان مالی این رشته در سال‌های گذشته عنوان کرد، برلزوم توجه به رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان این رشته ورزشی ازسوی رییس جدید هیات والیبال برای حضور بیشتر بازیکنان رده‌های سنی نام برده شده، در تیم ملی تاکید کرد.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس هم دراین مراسم با اشاره به ظرفیت‌ها و جایگاه ویژه این شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش، ازهمه علاقه‌مندان به ورزش گنبدکاووس درخواست کرد تا با وحدت و همدلی زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر ورزش این شهرستان را فراهم نمایند.

آخرین سخنران این مراسم نیز خلیل آزمون رییس جدید هیات والیبال گنبدکاووس بود که درسخنانی کوتاه گفت که اکنون دو رسالت سنگین برعهده من است که یکی پیگیری و انجام امور فوتبال فرزندم سردار و دومی مسوولیت هیات والیبال این شهرستان است که امیدوارم با همکاری و همراهی همه علاقه‌مندان به ورزش والیبال، این دو رسالت را به خوبی انجام دهم.

وی، اختصاص یک سالن ورزشی مختص والیبال در گنبدکاووس از سوی مسوولان را مهم دانست و از راه‌اندازی و احداث یک آکادمی والیبال و یک آکادمی فوتبال با سرمایه‌گذاری فرزندش سردار آزمون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که مدیران عامل باشگاه جواهری، هاوش و شهرداری گنبدکاووس به همراه برخی بازیکنان ملی‌پوش دیگر رشته‌های ورزشی این شهرستان نیز حضور داشتند، نورقلی نیازی از پیشکسوتان رشته والیبال گلستان به عنوان قائم مقام و مشاور اجرایی رییس هیات والیبال استان معرفی شد.

از حاشیه‌های این مراسم غیبت “جمال بیرامی ایگدر” رییس قبلی هیات والیبال گنبدکاووس بود که رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان نیز درسخنان خود به آن اشاره کرد و گفت که باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و همانند مراسم معارفه در مراسم تکریم نیز شرکت کنیم.

رشته والیبال در بین مردم شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان، علاقه‌مندان زیادی بویژه در بین ترکمن‌ها دارد و از این شهرستان بازیکنان و مربیان زیادی به عضویت تیم ملی درآمده‌اند.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب