جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیتیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس سه بازیکن جدید به خدمت گرفت

تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس سه بازیکن جدید به خدمت گرفت

تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبدکاووس سه بازیکن جدید به خدمت گرفت

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت که این باشگاه برای تقویت تیم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.

جمال الدین واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیدامین علوی و ارسلان یلمه هر ۲ در پست پشت خط‌زن (قطر پاسور) و شاهین مظلوم در پست سرعتی‌زن با عقد قرارداد به تیم شهرداری گنبدکاووس پیوستند و در این تیم را در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور همراهی خواهند کرد.

وی افزود: سیدامین علوی سابقه بازی در تیم‌های میزان خراسان، ثامن الاحجج، پیام مشهد، نوین کشاورز تهران، خاتم اردکان و لبنیات هزار آمل را در کارنامه دارد و در مقطعی نیز عضو تیم ملی والیبال ب ایران بود.

واحدی بابیان اینکه شاهن مظلوم دیگر بازیکن جدید تیم شهرداری گنبدکاووس نیز سابقه بازی در تیم‌های کاله و لبنیات هزار آمل، پیکان تهران و هورسان رامسر را در کارنامه دارد، اضافه کرد: ارسلان یلمه نیز از بازیکنان جوان و بومی این منطقه است که به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: ۲ بازیکن تیم شهرداری به نام‌های میکائیل تاجر و یونس قلیچ نیازی نیز به صلاحدید خود از تیم جدا شده و با تیم‌های دیگر لیگ برتر قرارداد بستند.

وی ابراز امیدواری کرد که سه بازیکن جدید جذب شده در تیم شهرداری گنبدکاووس بتوانند برای کسب نتایج درخشان در نیم فصل دوم و ارتقای جایگاه تیم در جدول رده‌بندی کمک کنند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر کشور از ۱۳ بازی خود صاحب ۶ پیروزی و هفت شکست شد و در مجموع با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

تیم والیبال گنبدکاووس برای سومین بار با نام شهرداری در مسابقات لیگ برتر شرکت می کند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این دیار بویژه ترکمن‌ها علاقمندان فراوانی دارد.

تاکنون بازیکنان زیادی از این شهرستان به رده‌های مختلف تیم ملی راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب