شنبه, اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیتیم ملوان بندرانزلی با دو بازیکن ترکمن، عظیم گوگ و بلال میرزاعلی...

تیم ملوان بندرانزلی با دو بازیکن ترکمن، عظیم گوگ و بلال میرزاعلی به لیگ برتر کشور صعود کرد

تیم ملوان بندرانزلی با دو بازیکن ترکمن، عظیم گوگ و بلال میرزاعلی به لیگ برتر کشور صعود کرد

هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز جمعه  ششم خرداد 1401 در حالی پیگیری شد که تیم‌های ملوان بندر انزلی و مس کرمان با کسب امتیاز از این بازی‌ها صعودشان به لیگ برتر را قطعی کردند.

در تیم ملوان بندرانزلی دو بازیکن ترکمن« عظیم گوگ و بلال میرزاعلی حضور دارند.

عظیم گوگ بازیکن گنبدی، ابتدا در تیم عقاب گنبد بازی کرده و سپس به نساجی مازندران پیوست که در آنجا مصدومیت شدیدی داشت و نتوانست عملکرد خوبی نشان دهد او پس از این سال‌های سخت سپری شده به استقلال تهران پیوست و قراردادی سه ساله بست. وی به خاطر تعصبش به پیراهن مس کرمان پس از اتمام دوران سربازی به این تیم بازگشت بدین ترتیب که برای گذراندن دوره خدمت سربازی به ملوان بندر انزلی پیوست. وی در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۹۸ پس از اتمام خدمت سربازی به استقلال بازگشت اما مورد توجه فرهاد مجیدی قرار نگرفت و در سکوت به مس کرمان رفت و در نهایت در سال 1400 به تیم ملوان بندرانزلی پیوست.

بللال  میرزاعلی متولد تابستان ۱۳۷۶ روستای اونق یلقی شهرستان آق قلا ،استان گلستان است از سن ۱۵ سالگی فوتبال را با تیم دارایی بندر گز شروع کرد و از لیگ سه به لیگ دو صعود کرد.بدنبال اثبات قابلیت فیزیکی و فنی خود در لیگ دو با بازی در تیم سایپا و پیکان تهران در تورنمنت آسیا ویژن جایگاه قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند. بلال در تورنمنت یادشده پدیده مسابقات انتخاب شدند و جز بهترینهای فصل لیگ تهران و همچنین بهترین بازیکن امید گلستان برگزیده شدند و در سال 1399 به تیم ملون بندرانزلی پیوست.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن برای این دو بازیکن ترکمن آرزوی توفیقات روز افزون می نماید.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب