جمعه, فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیاختلاف ۲ چوپان بر سر چرای دام باعث نزاع دسته جمعی در...

اختلاف ۲ چوپان بر سر چرای دام باعث نزاع دسته جمعی در شهرستان کلاله شد

اختلاف ۲ چوپان بر سر چرای دام باعث نزاع دسته جمعی در شهرستان کلاله شد

دادستان کلاله گفت: اختلاف ۲ چوپان بر سر چرای دام باعث نزاع دسته جمعی در این شهرستان شد و ۶ نفر از عاملان و محرکان طرفین بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از پایگاه خبری پلیس، ابراهیم گلوی اظهارداشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع بین چند نفر در اطراف یکی از شهرهای تابعه کلاله بلافاصله ضمن هماهنگی قضایی، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: طبق بررسی‌ها مشخص شد علت این نزاع اختلاف ۲ چوپان بر سر تعلیف گوسفند بوده است.

دادستان کلاله افزود: افراد غیر مرتبط که اطلاعی از موضوع نداشته و صرفا تحت تاثیر فضای مجازی و شایعات منتشره در این فضا قرار داشتند، باعث شدند تا شاهد نزاع دسته جمعی تعداد بیشتری باشیم.

گلوی بیان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، ۶ نفر از عوامل و محرکان از هر ۲ طرف نزاع دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قانونی و قاطعانه صورت خواهد گرفت.

دادستان کلاله با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای رسیدگی قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، گفت: دستگاه قضایی و پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه‌های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

شهرستان کلاله واقع در شرق استان گلستان ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۲۰ روستا زندگی می‌کنند.

 

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب