پنجشنبه, فروردین ۹, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیکسب مدال طلا و جایزه ویژه در نمایشگاه نوآوری و طراحی ژاپن...

کسب مدال طلا و جایزه ویژه در نمایشگاه نوآوری و طراحی ژاپن توسط جوان ترکمن ، علیرضا علاقی و تیم تحقیقاتی شان

کسب مدال طلا و جایزه ویژه در نمایشگاه نوآوری و طراحی ژاپن توسط جوان ترکمن ، علیرضا علاقی و تیم تحقیقاتی شان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از خبرگزاری علم و فناوری، مسئول سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در ایران، گفت: مخترعین ایرانی با شرکت در نمایشگاه نوآوری و طراحی ژاپن موفق به کسب هفت مدال طلا، شش نقره، چهار برنز و سه جایزه ویژه شدند.

مهرداد سلیمانی اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و طراحی ژاپن با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان در تاریخ ۱ الی ۳ جولای معادل ۱۰ الی ۱۲ تیر به میزبانی کیوتو ـ ژاپن برگزار شد.

وی با بیان این که با توجه به محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا در سرتاسر جهان این رویداد همانند سال قبل به صورت مجازی برگزار گردید، گفت: نتایج جوایز کسب شده مخترعین ایرانی در تاریخ ۲ مردادماه ۱۴۰۱ پس از بررسی‌های صورت گرفته به دفتر نمایندگی کشور ایران اطلاع رسانی شد.

سلیمانی افزود: در این رویداد بیش از ۵۰۰ اختراع توسط مخترعین ۲۴ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران، ژاپن، چین، تایوان، کانادا، کره جنوبی پذیرفته و مورد داوری قرار گرفتند.

علیرضا علاقی به همراه تیم تحقیقاتی شان ( مهران بختیاری، صهبا خصوصی ثانی، علیسا خدادادیی، احمد خادم باشی، محمد رعیت) موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه برای طرح «کیت تشخیصی لیشمانیوز جلدی به همراه میکروتیوبهای بدون درب» شدند.

علیرضا علاقی ، جوان پژوهشگر ترکمن، در دوران دانشجویی نیز یک بار نمونه دانشجوی نمونه و دو بار هم پژوهشگر برتر انتخاب شده بودند.

پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن، این موفقیت را به آقای علیرضا علاقی تبریک عرض نموده و آروزی توفیقات روز افزون برای ایشان می نماید.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب