جمعه, فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهورزشیتیم والیبال شهرداری گنبد به لیگ دسته یک سقوط کرد

تیم والیبال شهرداری گنبد به لیگ دسته یک سقوط کرد

تیم والیبال شهرداری گنبد به لیگ دسته یک سقوط کرد

تیم شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشجویان و دانش آموختگان ترکمن به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس برنامه سازمان لیگ دور برگشت مرحله پلی‌اوت لیگ برتر مردان سال 1401 قرار بود امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شود.

تیم‌های سایپا تهران و شهرداری گنبد از ساعت 18 باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند که نماینده گنبد در سالن مسابقات حاضر نشد و با پذیرش دومین باخت فنی خود در مرحله، به سری A لیگ دسته یک مردان سال 1402 سقوط کرد.

بدین ترتیب تیم سایپا تهران که در مرحله مقدماتی با پنج برد و 19 امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت، با دو برد متوالی در مرحله پلی‌اوت، حضورش در لیگ برتر سال 1402 قطعی شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم‌های مس و شهرداری ارومیه باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند که نماینده ارومیه هم در سالن حضور نیافت و به سرنوشت همنام گنبدی خود دچار شد.

گفتنی است بر اساس آئین‌نامه مسابقات فدراسیون والیبال چنانچه تیمی به هر دلیلی در دو بازی حاضر نشود، از حضور آن تیم در ادامه بازیها ممانعت بعمل می‌آید. حذف یا ثبت تمامی برد و باخت‌های آن تیم و امتیازات مربوطه براساس شرایط تیم‌ها واثر گذاری آن در جدول بازی‌ها ازسوی ناظر فنی بعد از هماهنگی با کمیته انضباطی و سازمان لیگ اعلام خواهد شد. یادآوری می‌شود این مورد شامل دو بازی آخر جدول مسابقات نخواهد شد.

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب