دوشنبه, مرداد ۱, ۱۴۰۳
spot_img
خانهاجتماعیایردراپ تلگرام چیست؟

ایردراپ تلگرام چیست؟

ایردراپ تلگرام چیست؟

ایردراپ تلگرام روشی برای توزیع رایگان ارزهای دیجیتال یا توکن‌ها به کاربران تلگرام است. این کار معمولا توسط پروژه‌های جدید رمزارز برای افزایش آگاهی از پروژه خود و جذب کاربران جدید انجام می‌شود.

در ایردراپ تلگرام، کاربران برای دریافت ارز یا توکن رایگان باید کارهای ساده‌ای مانند عضویت در کانال تلگرام پروژه، دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها، یا به اشتراک گذاشتن پست‌ها در مورد پروژه را انجام دهند.

ایردراپ‌ها می‌توانند راهی عالی برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان باشند، به خصوص برای کسانی که تازه با دنیای رمزارزها آشنا می‌شوند. با این حال، مهم است که قبل از شرکت در هر ایردراپی، تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که پروژه معتبر است.

انواع ایردراپ تلگرام:

  • ایردراپ مبتنی بر ثبت نام: در این نوع ایردراپ، کاربران فقط با ثبت نام در وب سایت یا کانال تلگرام پروژه می‌توانند ارز یا توکن رایگان دریافت کنند.
  • ایردراپ مبتنی بر وظایف: در این نوع ایردراپ، کاربران باید برای دریافت ارز یا توکن رایگان، کارهایی مانند عضویت در کانال تلگرام، دنبال کردن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، یا به اشتراک گذاشتن پست‌ها را انجام دهند.
  • ایردراپ مبتنی بر هولد: در این نوع ایردراپ، کاربران باید برای مدت زمان مشخصی ارز یا توکن دیگری را نگه دارند تا ارز یا توکن رایگان دریافت کنند.
  • ایردراپ مبتنی بر شانس: در این نوع ایردراپ، کاربران به طور تصادفی ارز یا توکن رایگان دریافت می‌کنند.

 

مزایای ایردراپ تلگرام:

  • کسب ارز دیجیتال رایگان: ایردراپ‌ها می‌توانند راهی عالی برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان باشند، به خصوص برای کسانی که تازه با دنیای رمزارزها آشنا می‌شوند.
  • افزایش آگاهی از پروژه‌های جدید: ایردراپ‌ها می‌توانند به افزایش آگاهی از پروژه‌های جدید رمزارز و جذب کاربران جدید کمک کنند.
  • ایجاد جامعه: ایردراپ‌ها می‌توانند به ایجاد جامعه‌ای از کاربران علاقه‌مند به پروژه رمزارز کمک کنند.

 

معایب ایردراپ تلگرام:

  • کلاهبرداری: متأسفانه، کلاهبرداری‌های زیادی در فضای ایردراپ تلگرام وجود دارد. قبل از شرکت در هر ایردراپی، تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که پروژه معتبر است.
  • ارزش کم: در برخی موارد، ارزش ارز یا توکن‌های ایردراپ شده بسیار کم است و ممکن است ارزش وقت شما را نداشته باشد.
  • نیاز به انجام وظایف: برخی از ایردراپ‌ها برای دریافت ارز یا توکن رایگان نیاز به انجام وظایف دارند که می‌تواند زمان‌بر باشد.

 

نکاتی برای شرکت در ایردراپ تلگرام:

  • قبل از شرکت در هر ایردراپی، تحقیقات خود را انجام دهید و مطمئن شوید که پروژه معتبر است.
  • به وب سایت و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی پروژه مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.
  • بررسی کنید که آیا پروژه توسط افراد شناخته شده در جامعه رمزارز تأیید شده است یا خیر.
  • فقط در ایردراپ‌هایی شرکت کنید که ارز یا توکن‌های با ارزشی ارائه می‌دهند.
  • از به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود در وب سایت‌ها یا کانال‌های تلگرام ناشناخته خودداری کنید.
  • هرگز برای شرکت در ایردراپ، ارز یا توکن ارسال نکنید.

 

 ایردراپ های فعال و معتبر در تلگرام:

ایردراپ تپ سواپ (Tapswap)

بازی تپ سواپ کاملا مشابه Notcoin یک گیم Tap to Earn است؛ یعنی با کلیک کردن روی یک دکمه و انجام یک سری تسک‌ها می‌توانید امتیاز بگیرید و در پایان دوره در نظر گرفته شده، این امتیازات به صورت توکن TAPS به شما ایردراپ می‌شوند. Taps توکن بومی اکوسیستم تپ سواپ است. طبق اطلاعات وایت پیپر تپ سواپ ۵۰ درصد از عرضه توکن (۵۰۰ میلیون) بین کاربران فعال کامیونیتی توزیع خواهد شد.

لینک ورود به ایردراپ تپ سواپ:

https://t.me/tapswap_bot?start=r_99550648

 

همستر کامبت

همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است. بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

لینک ورود به ایردراپ همستر کامبت:

https://t.me/haMster_kombat_bot/start?startapp=kentId99550648

 

 ایردراپ بلوم (Blum)

ایردراپ بلوم (Blum) به عنوان یکی از جایگزین های نات کوین قصد دارد که یک صرافی بر بستر تلگرام باشد و در روزهای آینده اپلیکیشن خود را راه اندازی خواهد کرد. یک صرافی ترکیبی است که برای بازارهای نوظهور طراحی شده و دسترسی به توکن‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و همچنین معاملات مشتقات ساده شده را ارائه می‌دهد. blumcrypto یک برنامه معاملاتی برای خرید و معامله هر نوع رمزارز در بازار است.

لینک ورود به ایردراپ بلوم:

https://t.me/BlumCryptoBot/app?startapp=ref_nHUJAqPGVr

 

ایردراپ سی ای ایکس (CEX)

CEX یک صرافی ارز دیجیتال همه‌ جانبه برای خرید، ذخیره، کسب درآمد و معاملات بیت‌ کوین و سایر دارایی‌های ارزهای دیجیتال است. CEX.IO علاوه بر این، تجربه معاملات ارزهای دیجیتال را با سایر سرویس‌های مختلف به کاربران ارائه می‌دهد تا تبدیل به بهترین گزینه شود. از سوی دیگر، CEX.IO Power Tap یک ایردراپ استخراج رایگان بوده که برای اعضای علاقه مند راه اندازی شده است تا بتوانند این ایردراپ را انجام دهند و به عنوان پاداش، توکن های CEXP را کسب کنند.

لینک ورود به ایردراپ سی ای ایکس :

https://t.me/cexio_tap_bot?start=1717076688772690

 

 

دیگر مطالب

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پربیننده ترین مطالب